Kahramanlar
Kahraman sayfası, Kahramanınla ilgili her şeyin merkezidir. Kahraman sayfasının sol üst köşesinde Kahramanının Seviyesi, bir halka içinde gösterilir. Sayfanın üst, orta kısmında, Kahraman adının altında Tecrübe (TP) Çubuğu vardır. Bu TP Çubuğu içinde mevcut TP miktarın (solda) ve sonraki Seviyeye geçebilmen için ihtiyacın olan toplam TP puanın bulunur. Arkadaki çubuk da gelişimini grafiksel olarak temsil eder.
Destekler
Destekler düğmesi, Kahramanının performansıyla bağlantılı tüm öğeleri bulabileceğin bir kolay erişim noktasıdır. Buradan bu öğeleri derhal alabilir ve kullanabilirsin.
Kahraman Destekleri
Kahraman Destekleri, Kahramanının sağlayabileceği mevcut geliştirmelerin bir özetini verir. Burası, Kahramanının güçlü ve zayıf yönlerini görmek için mükemmel bir yerdir.
Beceri Puanları
Beceri Puanları ve Canavar Beceri Puanları, kendi beceri ağaçlarında harcanır. Sahip olunan beceri puanı miktarı, beceri ağacının üstünde görülebilir. Mevcut puan varsa Şehir görünümünde Kahraman Portresi ve Kahraman sayfasındaki Beceri Puanları düğmesi altın renginde parlar.
Beceri Ağacı ve Canavar Beceri Ağacı
Beceri Ağacı ve Canavar Beceri Ağacı, Kahramanını geliştirmek istediğin Destekleri stratejik olarak seçebilmeni sağlar. İlgili beceri ağacından bir beceri seçmek, işlevi konusunda daha fazla bilgi sunar.
Bir beceri için ne kadar çok beceri puanı harcarsan o becerin o kadar güçlü olacaktır. Bir beceri için harcanan beceri puanı miktarı ve izin verilen maksimum sayı, becerinin bir parçası olarak gösterilir. Bir beceri için maksimum miktarda beceri puanı harcandığında o beceri, beceri ağacında altın renkte parlar.
Beceriler, en güçsüz olandan (üst) en güçlüye (alt) doğru sıralanır. Beceriler güçlendikçe bir önceki beceriden daha fazla beceri puanı gerekir. Üstten alta uzanan dallar, becerilerin gereksinimlerini gösterir.
Ekipman
Ekipmanlar, Demirhanede Üretilebilir ve Kahramanına Donatılabilir. Bu Ekipman, (Kahramanın tarafından kullanılırken) İmparatorluğuna değerli Destekler sağlar. Ekipmanlar, 5 kategoriye ayrılır: Silahlar, Miğferler, Zırhlar, Aksesuarlar ve Ayak Zırhı.
Gömme
Her bir Ekipman parçasına maksimum 3 Değerli Taş Gömülebilir. Bu 3 Değerli Taş Bölmesi, Kahramanı daha da geliştirme fırsatı sunar. Ekipman seçildiğinde Gömme seçeneği görülecektir. Ekipman ve Ekipman Üretimi hakkında daha fazla bilgi Burada Bulunabilir.
Kahramanın Değiştirilmesi
Kahramanının görünümünü değiştirebilirsin. Öğeler kısmında Kahraman Seçimi öğesi, bu yeteneğe sahip olmanı sağlar.
Tutuklanan Kahraman
Ağır Yenilgiye uğrarsan ve muharebede Kahramanın da varsa, Kahraman Tutuklama gerçekleşebilir. Yani Kahramanın ordunda yer alamaz, Kahraman Enerjisini yenilemeyi bırakır ve sahip olduğu Kahraman Desteklerini sağlayamaz. Muharebe raporunda bu durum bildirilir. Durum ayrıca Kahraman Portresinde ve Kahraman Ekranındaki çubuklar tarafından da gösterilir. Bunun gerçekleşebilmesi için düşman oyuncunun şehrinde bir Hapishane olması gerekir. Buraya Bas ve Bina kısmına git.
Kahraman Ödülü
Kahramanın ele geçirildiğinde, Kahramanın için Ödül koyabilirsin. Gümüş, diğer oyuncuları senin için Kahramanını kurtarmaya teşvik eder. Vaat ettiğin Gümüş miktarı, oyuncuya ödenen miktar olacak.
Kahraman Tutuklama
'Kale Seviyen 15''in altındaysa, Kahramanın idam edilemez, bunun yerine belli bir süre için tutuklu kalır. Süre sona erdiğinde Kahraman geri döner.'
Kurtarılan Kahraman
Kahramanları kurtarmanın birkaç farklı yolu vardır; Kahramanını alıkoyan şehre ilerleyerek Kahramanını kurtarabilirsin ve bunun yanında kahramanını diğer oyuncular da kurtarabilir. Rehin alınan kahraman ayrıca rehin alan kişi tarafından da serbest bırakılabilir! Bu gerçekleştiğinde, Kahramanın sana geri döner. Ödül koyulmuşsa, kurtaran kişiye verilir (Ödül, Kahramanı rehin alan kişiye asla verilmez).
Kahramanını yakalayan kişi, idam etme yeteneğin sahipse ama bunu kullanmamışsa, Kahramanın kaçmaya çalışır. Yakalayan kişinin hapishanesine ve Kahramanının seviyesine bağlı olarak, kahramanın belli bir süre sonra kaçar. Kahramanının seviyesi ne kadar yüksek olursa, o kadar kısa sürede kaçabilir.
Kahraman İdamı
Kahramanın idam edilirse mezarlığında görünür ve ister kahramanını diriltmeyi, ister yeni bir kahraman almayı seçebilirsin. Jimnon varsa, dirildiğinde Kahramanının TP'si korunur. Jimno hakkında daha fazla bilgi almak için Buraya Bas ve Bina kısmına git.