Kahraman Ön Ayarları (Genel)
Kahraman Ön Ayarları, kaydedilebilir Ekipman ve Beceri özelleştirmeleridir. Bu ayarlar Ekipman ve Becerileri kolayca düzeltmeni, değiştirmeni ve kuşanmanı sağlayarak stratejik bir avantaj kazandırır.
Birkaç dokunuşla Kaynak üretimin, Birlik savunman, Canavar avlama yeteneğinle diğer ihtiyaçların için Kahramanına Ekipman ve Beceri ayarları yükleyebilirsin.
Kahraman Ön Ayarları Nasıl Kazanılır
Kahraman Ön Ayarı, 14. Seviye Akademi ve 9. Seviye Birlik Savunmasına ulaştıktan sonra İlerleme Araştırma Ağacında mevcut hale gelir. 15. Seviye Kaleye ulaştığında Kahraman sayfanda Kahraman Ön Ayarı özelliklerini görebilirsin ancak Akademide Kahraman Ön Ayarını Araştırmadan önce bunların kilidi açılmaz.
Not: Kahraman Ön Ayarı Araştırmasının her seviyesi, toplamı 10'dan fazla olmamak kaydıyla sana 1 Kahraman Ön Ayarı bölmesi verir.
Akademiden İlerleme Araştırma ağacına eriş.
Kahraman Ön Ayarları Nasıl Ayarlanır
Özelliğe erişim sağlamak için Kahraman sayfanda kilitli olduğunu göreceğin "Ön Ayarlar" düğmesinden 1. Seviye Ön Ayarları araştır. Kahraman Ön Ayarları sayfasına girmek için dokun. Kahraman Ön Ayarlarının 1. Seviyesini Araştırdıysan sayfada yalnızca ilk bölmenin kilidi açık olacaktır. Bir bildirim açmak için kilitli bir çubuğa dokun ve Akademiye giderek daha fazla Kahraman Ön Ayarı bölmesinin kilidini açmak için daha çok Araştırma yap.
Kahraman Ön Ayarları iki farklı özelleştirilebilir alandan oluşur: Ekipman ve Beceriler. Kilidi açılmış Kahraman Ön Ayarından herhangi bir Ekipman bölmesine dokun ve sahip olduğun Ekipmanı seçip "Ön Ayar Yapmak için Ata" düğmesine dokun.
Kahraman Ön Ayarını kuşanmak için Ekipman bölmelerinin hepsi dolu olmak zorunda değildir ancak Kahraman Ön Ayarını en iyi şekilde kullanmak için doldurulmaları önerilir.
Becerileri ayarlamak için kilidi açılmış Ön Ayar bölmesinin sol alt köşesindeki iki Beceri simgesinden birine dokunarak Temel ya da Canavara Karşı Kahraman Beceri Ağacına gir. Ardından bu Ön Ayarda kullanmak istediğin Becerileri seç. Beceri puanları bir ağaca uygulandığı zaman simgesi, Kahraman Ön Ayarı bölmesinde parlamaya başlar.
Beceri puanları Kahraman Ön Ayarını kuşanmak için atanmak durumunda değildir ancak her puanı hem Kahraman hem de Canavar Beceri ağaçlarına yerleştirmen önerilir.
Ekipmanını seçip istediğin Beceri Puanlarını atadığında Kahraman Ön Ayarını başarılı bir şekilde oluşturmuş olursun! Not: Öz ve Tarihi Kalıntı Ekipmanı sayaçları, Kahraman Ön Ayarı Bölmesine yerleştirildiğinde etkinleşmez. Sayacın etkinleşmesi için Ön Ayar donatılmalıdır.
Ayrıca tek bir parça Ekipman, bir ayardan diğerine aktarmak zorunda kalmadan birden fazla Kahraman Ön Ayarı için kullanılabilir.
Kahraman Ön Ayarları Nasıl Kuşanılır
Kahraman Ön Ayarı hazırlandıktan sonra yüklemek istediğin Kahraman Ön Ayarı bölmesindeki "Donan" düğmesine dokun. Bir Kahraman Ön Ayarı Öğesi kuşanman gerekecek. Başka bir Ön Ayar kuşanmak istediğinde bir bildirim alacaksın. "Al ve Kullan" düğmesine dokunarak satın al ve Ön Ayarı kuşanmak için Öğeyi uygula ya da Öğe Mağazasından sonra kullanmak için satın al.
Ön Ayarlar, "1"den "10"a kadar giden düğmelerin olduğu Kahraman sayfasından da kuşanılabilir. Bunları kullanarak hızlıca bir Ön Ayar belirle.
Kahraman Ön Ayarlarının 1. Seviyesini Araştırdıysan yalnızca ilk düğme vurgulanacaktır. Bir Kahraman Ön Ayarı Öğesi Donatmasını kullanarak seçilen seti donatmak için dokunarak pencereyi görüntüle. Kahraman sayfanda Ön Ayar Ekipmanını da göreceksin. "Al ve Kullan" düğmesine dokunarak satın al ve Ön Ayarı kuşanmak için Öğeyi uygula ya da Öğe Mağazasından vaktinden önce satın al.
Kahraman Sayfanın üst çubuğunda her Kahraman Ön Ayarı bölmesini gösteren 4 görsel mod bulunur. Bir Kahraman Ön Ayarı bölmesi Araştırılmadığında çerçevesiz ve vurgusuz görüntülenir.
Bir Kahraman Ön Ayarı Araştırılıp Ekipman ya da Becerisi atanmadığında beyaz bir sayı görüntülenir.
Ekipman ya da Beceriler bir Ön Ayara atandığında gümüş bir çerçeve, beyaz bir sayı ve kırmızı bir arka plan görüntülenir.
Son olarak, bir Ön Ayar Donatıldığında gümüş bir çerçeve, beyaz bir sayı ve parlayan bir kırmızı bir arka plan görüntülenir.
Not: Ön Ayardaki herhangi bir Öz ya da Tarihi Kalıntı Öğesi donatıldığında etkin hale gelir. Kahraman Ön Ayarları Ekipman ya da Becerilerin ayarı tamamlanmadan da donatılabilir ancak en iyi şekilde yararlanmak için kullanılmaları önerilir.
Kahraman Ön Ayarları Nasıl Düzenlenir
Bir Kahraman Ön Ayarı donatılsın ya da donatılmasın, Ekipmanını değiştirebilirsin. Bir Ekipman parçasını değiştirmek için Kahraman Ön Ayarı bölmesine dokunarak sahip olduğun yeni bir öğe seç. Kahraman Ön Ayarlarını Güncelleme Öğesi kullanarak Ekipman değişimini onaylaman için bir mesaj görünür. "Al ve Kullan" düğmesine dokunarak satın al ve Öğeni uygulayarak değişimi onayla ya da Öğe Mağazasından vaktinden önce satın al.
Ekipmanı bir Kahraman Ön Ayarı donatılmışken Kahraman Sayfasından da değiştirebilirsin. Ancak bu değişiklikler Ön Ayara kaydedilmez. Kahraman Sayfasından farklı bir Ekipman seçip Kahraman Ön Ayarı sayfasına geri dönersen hâlâ eski Ekipman kombinasyonunun kayıtlı olduğunu görürsün.
Bütün bir bölmeyi sıfırlamak da mümkün. Bunu yapmak için sıfırlamak istediğin bölmedeki "Sıfırla" düğmesine dokun. Kahraman Ön Ayarlarını Sıfırlama Öğesi kullanarak değişikliği onaylamak için bir mesaj alırsın. "Al ve Kullan" düğmesine dokunarak satın al ve Öğeni sıfırlamayı onayla. Bittiğinde tüm Beceri puanlarını ve Ekipmanlarını tekrar atayabilirsin.
Becerileri donatılmış olsun ya da olmasın, Becerileri Sıfırlama Öğesi kullanarak Kahraman Ön Ayarını kullanmadan değiştirebilirsin. Ancak bu değişiklik diğer Kahraman Ön Ayarlarına yansımaz.
Son olarak Kahraman Ön Ayarı bölmelerine ad vererek ya da üzerlerinde kişisel bir düzeltme yaparak onları daha iyi düzenleyebilirsin. Bunu yapmak için düzenlemek istediğin Kahraman Ön Ayarı bölmesinin üstünde bulunan "Unvanı Düzenlemek için Dokun"u seç ve yeni bir metin gir.
Kahraman Ön Ayarları ve Değerli Taşlar
Kahraman Ön Ayarları, Değerli Taşların Ekipmana uygulanmasını etkilemez. Bir Değerli Taşı, bir ya da daha fazla Kahraman Ön Ayarında bulunan bir Ekipman parçasına ekle. Değerli Taşın gömülü olduğu tüm Ön Ayarlar güncellenecek.
Aynı şey, Kahraman Ön Ayarlarına ait olan Değerli Taşları Ekipmandan çıkarırken de geçerlidir. Not: Değerli Taşları Ekipmandan çıkarmak için yine de Mağazadan bir Değerli Taş Kurtarıcı almak gerekir.
Kahraman Ön Ayarı Stratejisi
Doğru Ekipman ve Becerileri farklı senaryolarda uygulayabilmek çok önemlidir. Hangi Ekipman ve Becerileri hangi Kahraman Ön Ayarına atayacağına karar verirken elinden geldiğince stratejik düşünerek Ön Ayarı en verimli şekilde kullan. Örneğin Canavar Avlama için tasarlanan bir Kahraman Ön Ayarı, bunun için uygun tüm Ekipman ve Becerilere sahip olmalı.